Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg var i sverige i helga og handla meg FK motor. pga at de skulle stenge så fikk jeg ikke med meg lmm. er det noen som eventuelt veit nr på denne? er den lik som den som står på f motoren i f.eks en 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Lik på F/FT/FK ja. Såvidt jeg har erfart har ikke nummeret mye å si. Eneste forskjellen er at F har 2,5 tom utvendig i begge ender mens den til FT/FK har 3 tom utvendig i enden der luftfiteret skal på. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 takk takk. da er det ikke så vankelig å få tak i da. morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 samme som på f motor ja,sålenge det er lh2,4 motor såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg