galesten Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hei, jeg har en 1990mod golf2 1,6 forgasser. og som eg plages veldig mye med. så har eg en 1990 vw golf 2 1.6gtd delebil med en 1.9 tdi 1996 mod motor så lurer eg på hvordan det blir på eu godkjenninga hvis eg bytte motor fra den 1,6 gtd til forgasser biln? får eg biln eu-godkjent og hvis ikke hva må eg gjøre for å få den eu-godkjent med diesel motor? håper på svar Siter Vw Golf GTI16v kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 du fpr det gjerne eu godkjent, alt etter hvem som tar kontrollen, men du har en del må bevise visst du skal ha dette godkjent hos biltilsynet da denne motoren ikke er levert i dette karosseriet orginalt( er drita full nå, så correkt me if aim wrong(ja konsentrerer meg noe jævlig når jeg skriver nå....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galesten Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hehe.takk svar. ja du har rett er jo fra en golf 3. på eu-godkjeninga blir vel avgassmålinga den største problemet trur eg? Siter Vw Golf GTI16v kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Tror det skulle gå greit, for effekten og andre species overskrider ikke orginalmodellene. Men siden du har 1,6, tenker jeg du må oppgradere understell/bremser... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galesten Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ja du har rett i det med bremsene. er jo trommelbremser bak. å ikke ventilerte bremse forran! Siter Vw Golf GTI16v kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg