sRt Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Heisann Noen som vet hvordan jeg kan lure meg forbi sperringer på enkelte internettadresser? noe "page in page" opplegg? JA DET ER SNAKK OM FACEBOOK PÅ JOBB :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hæhæ.. g33k:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Mulig du kan bruke proxy. Her er noen. Proxifier http://www.proxytastic.com CTunnel.com will protect your anonymity on the internet, helping you evade url and ip filters! Men altså, hvorfor? Er du ikke på jobb for å jobbe? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 I min bransje er det mye dødtid, pluss at jeg sitter ca 5 timer i telefonen hver dag. Så det er greit å bare ha noe å sette øynene i imellomtiden. Så ikke kom her med den tonen der mr. minister! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ninja Proxy | Fast, free, anonymous web browsing with NinjaProxy.com Hide My Ass! Free Proxy - Free Web Proxy - Free Anonymous Browsing PimpMyIP - Free Anonymous Web Proxy | Take back your privacy disse funket en del på det kommunale nettverket vi hadde på skolen. ninjaproxy blei etter hvert sperret. håper dette var til hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg