Gå til innhold

T0mmen: VW Passat 02 Highline - Prosjekt Lyd

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Da legger jeg ut mitt prosjekt jeg også, da ting begynner å falle på plass her. Det er en 02 mod VW Passat 1.9TDI Highline, med litt utstyr som delskinn/alcantara seter, xenon lys, chromlister, 19" RS6 felg, 35/35 senkefjærer og 6 trinns manuell. Bilen er sort, og med litt chromdetaljer blir den så fin så fin så:) Er ikke stort utscene messig som skal gjøres, bare skifte ut noen få detaljer, skal ikke mer til for å få en slik passat fin. Dette skulle egentlig være en helt vanligdagsbil, litt felgs, senk, toning av ruter og litt småtteri. Men så begynnte ting å utvikle seg, tilbud på tilbud på stereoprodukter. Og som jeg alltid tenker, "slår jeg ikke til nå får jeg det aldri så billig igjen". Greit, begynnte med Alpine 9855R først, så kom Hertz ML1600, så kom Soundstream TRA 800/5, så kom ML280. I denne bilen skal det bygges kun etter installasjon og SQ (Sound Quality). Bilen skal vell også konkureres litt innen EMMA (European Mobile Media Association). Bilen er også under støisolering. Dette er matter fra STP, og heter Bimast og er bytul matter, og de er 3.5mm tykke. Utenpå Bimast mattene legger jeg splen3015 som er 15mm tykke.

Skal også handle følgende til bilen.

 

Øyelokk (x)

Emeblemfri grill(x)

Baklukespoiler ( )

 

 

En liten liste over hva som skal inn i bilen etterhvert:

 

Head Unit: Alpine 9855R med 3 veis aktivt filter (x)

Subwoofer: Hertz HX300D/HX250D ( )

Forsterker: Soundstream TRA 800/5 (x)

Midbasser/mellomtone: Hertz Ml1600 (x)

Diskanter: Hertz Ml280 (x)

Kabler og koblingsutstyr: Stinger og Connection (x)

 

 

Må vell få klaska ut litt bilder også..

 

Bilen: S5000759-1.jpg

 

S5000767_.jpg

 

Inside the car:

S5000765.jpg

 

Bagagerommer, her sub og forsterker blir:

S5000761.jpg

 

Stereokomponentene:

 

Forsterkeren:

DSCF1945.jpg

 

Komplett Hertz Mille fronsett:D:

PIC_1423.jpg

 

Noe av kablingen:

PIC_1425.jpg

 

Hvis dere lurer på noe så er det bare å spørre..Kom også gjerne med tilbake kommentarer:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår