laffen 1 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Heisann , noen som kan svare meg på dette. Skal muligens gå til innkjøp av en till bil som er imortert . Så det jeg lurte på når gjeler veiavgifta er det fra jan-jan . Dumt å betale nå selv om den er på halv pris hvis det er mulig å vente med å få skilter på den til jan . Er det ikke mulig å få bilen registrert på meg før avgifta er betalt eller går det greit . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Dersom du leverer inn en eierskiftemelding, så trenger du ikke å registrere den såvidt jeg vet. Du kan registrere den rett over nyttår igjen. Er ikke 100% sikker på hvordan det blir for deg, men du kan jo bare ta turen innom BT og høre? De biter ikke :P Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg