Elgen- Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 oj. 4 år for sent og doktor har byttet bil siden det Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Hehe :) har nesten litt lyst å skifte det der filteret jeg.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Slapp av da folkens....er jo bare bra han fortsetter på denne istedetfor å lage en ny? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korka Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Noen som vet hvor den formotstanden ligger? viftemotoren min går ikkje , heller ikkje på stille 4. men det er ikkje motoren som er gåen, den har jeg testa. er vribryteren et vanlig problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richi Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 er det noen ulyder fra vifta når den går? i e36 sitter vifta i toppen av torpedo veggen. du må ta den utenifra. sitter bak et dekksel midt på ikke vanskelig. ta et multimeter å sjekk om det er strøm i kontakten til vifta hele tiden når den står på. er det det så er det vifta. hvis ikke så mulig rele. ikke sikkrin for da hadde den jo ikke startet en gang i blant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg