RizoR Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei, jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe meg bil eller Firehjuling.. er jo snart 16, hehe.. Åra går fort :) Jeg lurte på hva det koster å eie en Firehjuling i året. F.Eks. en 2005 Modell.. Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Noen som vet? Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 det spørs om du skal ha skilt eller ikke. skal du ha skilt koster det deg ikke så veldig mye i året, det er ca. det samme som en MC, fordi de er registrer som MC. skal du ha moped atv er det ca det samme som å ha en moped. men skal du ikke ha skilt koster det nesten ingen ting,da blir det det du bruker av bensin, olje osv. for da trenger man ikke forskikring. jeg har en suzuki ltz 250 2005 modell (den er foresten til salgs) uten skilt og jeg betaler nesten ikke noe i året... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 kjøp en som er registrert som traktor, så tar du traktor lappen!;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 kjøp en som er registrert som traktor, så tar du traktor lappen!;) da er det begrensa hvor du kan kjøre med traktor skilt da... og man må være 18 for å kjøre ATV over 50ccm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 jeg skal kjøpe ATV jeg :) Kan noen hjelpe meg å lete? Helst: Bakhjulsdrift Crossaktig utsende Registrerbar 50 CCM Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 jeg skal kjøpe ATV jeg :) Kan noen hjelpe meg å lete? Helst: Bakhjulsdrift Crossaktig utsende Registrerbar 50 CCM det meste du har å velge i er ganske ukjente merker, men en del av dem er bygd med motorer fra f.eks. Honda. og dette lønner seg, motorer og deler fra et kjent merke gjør at det er letter å få tak i deler. og det letteste for deg er å kjøpe en lite brukt og ferdig registrert. da slipper du det største pris fallet ved eventuelt salg, og du slipper å drive med registreing selv. alle du får tak i har stort sett bakhjulsdrift og et crossaktig utsende så det er bare å søke på finn.no, autodb.no etc. så er det ganske mye å velge i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Takker for svar og tips :) Jeg har 20000,- men de er vell ikke så dyre? fra 10000,- til 20000,- ? Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Takker for svar og tips :) Jeg har 20000,- men de er vell ikke så dyre? fra 10000,- til 20000,- ? prisene ligger rundt der ja... la ved et par linker av 50ccm jeg fant på finn. men lønner seg å lete mye for å finne noe som passer deg. ikke ta det første og beste du ser. FINN MC - Søk etter motorsykler og mopeder. FINN MC - Søk etter motorsykler og mopeder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Skal lete på internett, skal også ta å se rundt i byen her :) Takker for Hjelp :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 da er det begrensa hvor du kan kjøre med traktor skilt da... og man må være 18 for å kjøre ATV over 50ccm er ikke lov til og kjøre fortere enn 45 km/t, men det er det ikke med 50ccm heller:P men 16 viss man har traktor lappen, og atv'v er registert som traktor. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Litt OffTopic, men er det mulig å kjøre EPA-traktor i norge? Blir jævlig kaldt med en 4-hjuling på vinteren.. man BLIR lei av å måtte kle på seg varmedress og ullundertøy hver gang man skal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg