tor_eriko Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Jeg får meg en Vw Golf II GL 1.8 monojet idag, er en 91mod, men er en feil på den. Bremsene er heilt nedslitt! Jeg lurer derfor på om jeg kan bruke bremsene fra min litt gamlere golf! er en 86mod med 1.6liter forgasser, det er så og si heilt nye bremser på. Vil bremsene passe over?? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Jeg får meg en Vw Golf II GL 1.8 monojet idag, er en 91mod, men er en feil på den. Bremsene er heilt nedslitt! Jeg lurer derfor på om jeg kan bruke bremsene fra min litt gamlere golf! er en 86mod med 1.6liter forgasser, det er så og si heilt nye bremser på. Vil bremsene passe over?? Det vil jeg påstå! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Bruk heller ca. 1500.- på Mekonomen, så får du deg et sett med 239mm Brembo Max og Mintex klosser.. Fungerer mye bedre enn de uventilerte skivene du har fra før.. Er forøvrig samme kalipper som på GTI, er bare klossene som er tynnere.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg