klovnster Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hm, trøtt ja.. kan ikke koble på spillern :( skulle ønske jeg kunne :( men har slik en pioneer spiller med sånn grå boks ved siden av.. :\ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ser du har skrevet Frontsett - TS-A1311. :S er ikke de litt STORE hvor forran skal du ha de :S ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOKmaZ Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 macaudio har fungert greit før..for meg ihvertfall..men det var av litt dyrere serie. vet ikke hva som står i den bil da. men `frontsett` bruker vel å bli plassert helt framme og ikke helt bak på døra...? ;) og sjøl så syns jeg at slike 3veis høyttalere ikke funker så bra som 2veis koaksialer, og i hvertfall 2veis komposett. har ikke pioneer noen andre alternativ i omtrent samme prisklasse? Var ikke frontsett jeg mente :P tenkte på høytalerene i dørene foran... Hva er egentlig forskjellen på treveis og toveis høytalere, og hva er forskjell på koaksial og komponent? Er veldig newb på dette. Siter 1992 Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Coaxial 2veis ser slik ut www.megabillig.no MEGABILLIG AS Komponent sett som også er 2veis ser slik ut www.megabillig.no MEGABILLIG AS Ett 3veis sett kan se slik ut www.megabillig.no MEGABILLIG AS Har først og fremst med plass og innsatsvilje å gjørra :D så har det med antall elementer og oppdeling av lyden. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg