Gå til innhold

200sx s13

blixanio

Anbefalte innlegg

hvem har sagt det er mye fete biler i sfj? det er da noen, men de kommer bare fram etter mørkets frembrudd.. :) ble litt overasket her i våres da jeg fant ut at den kjedelige økonomilæreren min hadde eid en DeTomaso Pantera og en Porsche 928.. :D

har hørt no rykter om en turbokonvertert 205 gti som visst nok skulle gå bra når den ble ferdig og diverse småraske opler.. er fremdeles litt usikker på den calibran, om den går noe bra.. noen sier det er 8v motoren og andre sier det er turbo motoren... hmm...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så foresten an 205 med skikkelig hjemmemekka luftinntak i panseret!!Hehe tøft det.Åssen bil kjører du??Var ute å "råna" hele helga jeg og en svart S2, så du oss?Jo faen heller, nå kom jeg på noe!!!Når jeg sto på shell å skulle vaske bilen så sto det en sinnsyk Diablo i vaskehallen fy faen for en lyd!!!!!!!

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går noen greie biler her. var ute nettopp. en ferrari (fikk ikke med meg åssen ferrari) kjørte forbi meg på sandefjordsveien. bra lyd :)

det går også et par bra styla calibra. har sittet på den ene. går ganske bra:) ja det er mange narkomane her! jeg jobber på torget så ser jeg narkomane som er ute etter morgenskudd HVER morgen.

m3ess

jeg tror at jeg så dere..så ihvertfall s2en men det kryr jo av bimmere med m merke her så merker jeg ikke forskjellen av en m3 og 320i

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider