Gå til innhold

Kupevifte går ikke. 85mod

Ranger emnet


RallyBonde

Anbefalte innlegg

Jøye meg, og dere har bil som hobby?

 

Så da er det bedre å fylle den med loddetinn slik at man riskikerer brann istedet som enkelte foreslår ovenfor her.

 

Hvem snakker du om/til, og hva var galt med innlegget ?

 

Jeg har ikke sagt noe om brann, det går an å svare på flere innlegg i et svar. Å legge på tinn er vel ikke noe stort problem her, men regner med at vifta vil fungere på 1-2-3, men den vil ha samme turtall hele tiden, nemlig max da den ikke har noen motstand i serie med motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem snakker du om/til, og hva var galt med innlegget ?

 

Jeg har ikke sagt noe om brann, det går an å svare på flere innlegg i et svar. Å legge på tinn er vel ikke noe stort problem her, men regner med at vifta vil fungere på 1-2-3, men den vil ha samme turtall hele tiden, nemlig max da den ikke har noen motstand i serie med motoren.

 

Og hva i HELVETE er vitsen da?

 

Jeg skjønner ikke dere som skal ha bil, men ikke har råd til å bruke trehundre spenn på en vifte som funker?

 

Kan du fortelle meg hva du skal med bil da når du ikke har råd til det engang?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i HELVETE er vitsen da?

 

Jeg skjønner ikke dere som skal ha bil, men ikke har råd til å bruke trehundre spenn på en vifte som funker?

 

Kan du fortelle meg hva du skal med bil da når du ikke har råd til det engang?

 

 

Ganske greit vis man ikke har mulighet til å kjøpe en vifte der og da. Er ikke altid man er på møller eller høggern vet du :)

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske greit vis man ikke har mulighet til å kjøpe en vifte der og da. Er ikke altid man er på møller eller høggern vet du :)

 

Har du bensin på bilen din da? Siden du ikke alltid er på bensinstasjoner og henger?

 

Det burde være flust av muligheter for både ny og brukt vifte nå man bor i TRONDHEIM. Har bodd der jeg også og jeg er HELT sikker på at det er både bilopphoggere og Møller der...

 

Hadde du bodd innerst på finnmarksvidda så hadde saken stilt seg anderledes... Men selv der får man tak i om man vil. :anger:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i HELVETE er vitsen da?

 

Jeg skjønner ikke dere som skal ha bil, men ikke har råd til å bruke trehundre spenn på en vifte som funker?

 

Kan du fortelle meg hva du skal med bil da når du ikke har råd til det engang?

 

Og hvorfor i HELVETE snakker du til meg om dette ?

Jeg ville heller ha kjøpt meg ei vifte, men kun tatt "elektronikk" delen da jeg ikke trenger en kupevifte ekstra i garasjen.

 

Men altså, det funker muligens å spanjolkoble vifta, men man får ikke turtallsjustering på den, og av den enkle grunn vil jeg aller helst skaffe meg en plate med all elektronikk på.

 

 

Du har ikke spesielt økonomisk sans du, du veit vell åssen folk blir rik, eller ikke ? Hvis man sparer der det er noe å spare vil man etterhvert oppbygge seg en grei kapital.. Nå fyller du vel kanskje 98 bensin på bilen din og du, bare for at du ikke ser vitsen ved å spare å kjøre 95 ?

 

Jævla degos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor i HELVETE snakker du til meg om dette ?

Jeg ville heller ha kjøpt meg ei vifte, men kun tatt "elektronikk" delen da jeg ikke trenger en kupevifte ekstra i garasjen.

 

Men altså, det funker muligens å spanjolkoble vifta, men man får ikke turtallsjustering på den, og av den enkle grunn vil jeg aller helst skaffe meg en plate med all elektronikk på.

 

 

Du har ikke spesielt økonomisk sans du, du veit vell åssen folk blir rik, eller ikke ? Hvis man sparer der det er noe å spare vil man etterhvert oppbygge seg en grei kapital.. Nå fyller du vel kanskje 98 bensin på bilen din og du, bare for at du ikke ser vitsen ved å spare å kjøre 95 ?

 

Jævla degos!

 

Du er jaggu tjukkere i hue enn jeg trodde...

 

Hvis man skal spare for å bli rik som du så fint beskiver her, SÅ KJØPER MAN SEG IKKE EN DYNGE AV EN BIL.

 

Da går man på skole og får seg utdanning først...

 

Faen jeg hater fjortiser som tror de vet alt...

Jeg ser jo av de andre innleggene du har snubla inn her at du ikke har snøra peiling på bil.

 

Vet du hva jeg gjør når det diskuteres ting jeg ikke har peiling på? JEG HOLDER KJEFT, og det burde du også...

 

 

Har du bil forresten, isåfall ville jeg likt å sett åssn den ser ut... lol

Retard.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår