glenn93 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 hei!har bestillt denne :: ELTEK AS og jeg skal bruke dem i to kasser som bare tar en bass hver. Tenkte jeg kansje skulle bygge opp en kasse som tar 2 eller 3 element siden jeg har ett gammelt som var i kassen.Hvor stor og hva trenger jeg for og få en bra kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Anbefalt lukket kassevolum til bruk i bil fra 35 til 100liter... Hvis det ikke er et likt element du har fra før, så ikke bruk det... kjøp heller pakken fra eltek, med 4stk DB12 ;) Hvis du da bygger en kasse med 4 kammer, og 50 liter pr. kammer, så blir det bra.... Åsså må du ha en skikkelig forsterker da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 skal bruke to av de i en separat kasse.får 2 dynabel element til overs og 1 ukjent merke som er gammelt som sto igjen i kassa.dette skal egentlig brukes inne.Men kan sette det opp i bil også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg