magadog Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 hei har kjøpt meg en g 20 med div feil noen som vet om det ligger verksted håndbok og eller bruker manual til denne bilen på nett ? Thor Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitersn Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 d skulle jeg også hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 biltema har ihvertfall "gjør det selv" bok.har den,men d står på svensk og ikke så avanserte operasjoner der da..men har hjulpet meg mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thavak Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Har kjøpt inn bruker manual på CD gjennom Ebay. Er kjempe fornøyd med at du kan skrive ut sider du kan ta med på verksted og grise til uten og ødelegge en hel bok. Chilton heter dem som har lagd manualen. Den er også i papirform. Som sagt CD er tingen. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Chilton og Haynes manualene er nokså genrelle manualer, det beste er å kjøpe en original shopmanual til din bil, den er mye mere omfattende enn Chiltn og Haynes manualene, og original shopmanual finner du på ebay, eller hos firmaer som selger deler til amcars Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg