tonabra Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hei. Jeg har akkurat ervervet meg en 1988mod coupe 2.3 20v quattro.Farge svart. Har baksete og forsete for hånden fra en audi tt 2000mod.Passer det i min? Hvilke audier kan man se etter deler fra.trenger el.vindus heismotor v.side og nye for seter farge grå/svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg kjøper toppdekselet ditt:D Fra spøk til halvor, se deler fra audi 80 og 90 fra år 87-91 (type 89). Disse skal passe. passer muligens fra 81-86 (type 85) også. edit: setene fra TT-en passer nok ikke, men alt kan jo modifiseres til å passe^^ Kan forresten anbefal deg å registrere deg på den norske vw audi klubben Koster 500 spenn i året men er verdt hver krone. Der ligger det MYE deler/delebiler tilsalgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTa_271 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 heidu, har samma bilen bare 89 mod, har masse deler liggende hvis du skulle være int, bla annet heismotorene på begge side, komplett med hele greiene rundt vinuet og allt, til og med fine dører. hehe, bare ta kontakt om du er intr. mvh Matias:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg