limE - Toledo Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hvilken olje merke/type bør jeg velge til min 99 Ford Cougar 2,5?? Har ingen planer om å bruke hele julegave budsjette på dette.. Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Trenger ingen svar, knuste bunnpannen idag så ble lite me olje på motoren.. :S Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 men da trenger du jo vertfall ny olje?!:p med mindre du ikke skal fikse/ få ny bunnpanne. Men se i brukerhåndboka du. der står det anbefalt viskositet og hvilke spesifikasjoner oljen skal ha. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hehe, ja. Men det tar verkstedet seg av.. :P Orker ikke å plukke av bunnpannen selv ettersom jeg må ned med eksosanlegg og bærebru.. Finnes det foresten noen måte å fikse en sprukket bunnpanne på, istede for å sveise.. er ikke det store sprekken, 2-3 cm.. Ser for meg det ingen ting vil sitte godt nok..?? Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Har vært med på å lime sprukne bunnpanner med 2komponent lim Får man flatene skikkelig reine og fri for olje sitter det faktisk utrolig bra:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg