martinselj Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 jah. da var det bestilt enda mere deler;D sherm breddere, et lite panser scoop og bensintrykks regulator=) og har da enderlig funnet ny plass og plasere bilen... Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fet Saab, må ikke kvitte deg med denne. Synes den er tøff. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 takk takk=) næi har overtalt meg selv till å behålde den. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motherofallbombs Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 takk takk=) næi har overtalt meg selv till å behålde den. LOL. ser bilen din er til salgs på autodb. hva skjedde? Siter Saab 900 Turbo, wheelspin might occur at any gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 d som skjedde var at posten hadde ku*et till bestillingen min som komm nå på lørdag 15.11.08. så da var jeg rett å slett så leij at jeg ville bare bli kvitt den. men nå er stor snurra og ekstern WG'n kommet;D Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ja da har det virkelig vert stillstand en stund nå;D det jeg har fådt gjort er å senket bilen mere framme og bak. derav eksosen er tadt bort..."litt" bedre klaring uten 3" anlegget. Stor snurra,ekstern WG og screamer pipen er i tilleg kommet...så det blir montering på lørdag den 22^^ det ble sån helt greit;D Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 hehe pent. liker saab'n din godt. Men hutte meg tu hehe, med den turbon der kommer vell detta til å bli en real kasse knuser? :omfg Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 hehe. men det var jo godt og høre;D ja tror jeg må invistere i forsterka kasse....kan bli dyrt med en kasse i måneden =o Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 ja da var alt klart forr montering:ratatatat meeeen så var det å ta seg tiden till å begynne;D men må nesten få alt på stell till i juni ( det første sommertreffet) det som er målet å fo gjort till da er å få montert : turbo'n , WG,n , boost controllern , 3" eksos'n rett ut i framskjerm , alu plate med instrumenter og brytere. men så er det jo da sny scooter sesong så er jo ikke bare bare å få gjort noe. hehe. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 ja må vell legge ut et bilde av borde mitt;D my snax på en plass: turbo WG boost controller tikrace topp til scootern og ikke minst bokstavkjeks:yummy: Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 go kvelj;D ja da var jeg så og si ferdig og montere....bære å få laget eksos ut i fram skjerm=) borret og filet opp eksos hullet i midten etter bildet ble tadt=) bort med gammelt og inn med nytt=) trangt om plassen Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Er en ting jeg lurer litt på. det beste og bruke forr og lage olje retur er vell hydraulik slange? brukt noe piss som ikke helt hålt slik det skulle. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 en liten oppdatering;D har fåd ordnet oljeretur,koblet opp bost controller'n på tiktig vis, koblett opp ladetrykk og oljetrykk's måler. montert speedo og turteller=) Dr. sjøgræss i aksjon gammal og ny lakt litt beskyttelse åver batteriet....slik at det er mulig og kjøre utn eksosn tell jeg får den=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 endeli fådt på panserett i gjen;D lengesiden sist nå...og enda lengre siden det ikke har eltet blå røyk ut av bilen^^ Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 endeli fådt på panserett i gjen;D lengesiden sist nå...og enda lengre siden det ikke har eltet blå røyk ut av bilen^^ Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg