Lundberg Performance Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Skal nå bygge stereo i min Volvo 740. Planer: Pioneer DEH-P4800MP, blir vel ny Alpine spiller. RF P6002 forsterker til sub Frontsett fra Hertz,Focal,Fusion eller Soundstream, Forslag??? Pioneer TS-W307D2 subwoofer Planen er og lage ei subkasse under hatthyllen, der er det H=25cm, så er ikke sikker på om det blir skrå front eller som subben blir liggende. Er også usikker på portet eller lukket kasse, hvis det portet blir det en 4"port i armlenehullet eller i hatthylle. Hadde tenkt på H25cm X L40cm X D40cm. Blir da lukket kasse på 40liter, med liggende sub. Også blir det en plate på kassen som dekker hullet under hatthyllen som forsterkeren skal henge på. Bare og komme med forslag på kasse :) Bilder kommer :D Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Til frontsett, og ut ifra egen erfaring vil jeg anbefale Hertz til frontsett. Kjøpte Hertz en gang tidligere, 3 veis sett, HSK163, og er en god grunn til at jeg velger Hertz denne gangen også. Men da Mille denne gangen, den mest kostbare serien til Hertz. Og en en Volvo, eller generelt Sedan anbefaler jeg kun båndpasskasse..f.eks 4 ord-båndpasskasse. Testa mang ei lukket kasse, og bassreflekskasse i min forrige Sedan, men ingen av delene spillte så bra som båndpasskasse. Ta deg en nermere titt innpå ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ for info om frontsett. Makan til service skal du lete lenge etter..:) Ellers lykke til.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Til frontsett, og ut ifra egen erfaring vil jeg anbefale Hertz til frontsett. Kjøpte Hertz en gang tidligere, 3 veis sett, HSK163, og er en god grunn til at jeg velger Hertz denne gangen også. Men da Mille denne gangen, den mest kostbare serien til Hertz. Og en en Volvo, eller generelt Sedan anbefaler jeg kun båndpasskasse..f.eks 4 ord-båndpasskasse. Testa mang ei lukket kasse, og bassreflekskasse i min forrige Sedan, men ingen av delene spillte så bra som båndpasskasse. Ta deg en nermere titt innpå ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ for info om frontsett. Makan til service skal du lete lenge etter..:) Ellers lykke til.. Har tenkt på bandpass kasse også:) Tror det blir Hertz Frontsett, venter bare på penger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 En liten skisse av kassen jeg tenkte, paint :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg