eek Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Hepp! Får ny girkasse til helga. Men jeg har ikke akkurat noe verksted hjemme. Har bare en vanlig garasje, og bilen står på små bukker nå. Noen som har noe tips på hvordan jeg kan få den girkassa enkelt i? Er jo ikke bare-bare uten ordentlig verksted. Hva er enkleste måte å montere? Tar i mot alt av tips og triks! Vi snakker Golf 2... :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by eek Hepp! Får ny girkasse til helga. Men jeg har ikke akkurat noe verksted hjemme. Har bare en vanlig garasje, og bilen står på små bukker nå. Noen som har noe tips på hvordan jeg kan få den girkassa enkelt i? Er jo ikke bare-bare uten ordentlig verksted. Hva er enkleste måte å montere? Tar i mot alt av tips og triks! Vi snakker Golf 2... :) det du gjøre er skru den ut fra under siden. vet som er viktig feste motor fast på oversiden pga feste til girkasse holder motoren. men det ikke noe hokus pokus og gjøre. jeg bruke ca 2 timer første gangen på og bytte kasse på golf. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 har tatt ut den gamle.. bare lurte på hva som var enkleste måten å sette den nye inn. siden jeg ikke har tilgang til noe verksted.. noe tips og triks noen problemmer som kan dukke opp osv. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordscorpio Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 hvis det gikk greit å ta det ut den veien du tok den ut, så prøver du å ta den inn samme veien som du tok den ut. kan være litt kål å få den tredd på den akseltappen som er på girkassa, men du må bare prøve å rikle det til. lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by fordscorpio hvis det gikk greit å ta det ut den veien du tok den ut, så prøver du å ta den inn samme veien som du tok den ut. kan være litt kål å få den tredd på den akseltappen som er på girkassa, men du må bare prøve å rikle det til. lykke til! jo takk! kan bli morsomt uten grav o.l. men skal vel få det til på noe måte.. håper jeg :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg