KriegHeim Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hørte ett rykte om en privatperson som satt inne med ett enorm lager, som han prøvde å selge til grossister. Noen som vet noe om dette? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Aldri hørt om det, og tviler på det. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Kanskje det var n0stra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Aldri hørt om det, og tviler på det. Da får du tvile så mye så mye du vil. Jeg snakket med en av de han tilbød lageret sitt til, så det er fakta. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hvorfor skrev du da rykte? Hvis det er fakta, er det jo ikke et rykte ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groggy Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hvorfor skrev du da rykte? Hvis det er fakta, er det jo ikke et rykte ;) Jeg tror jeg vet hvem det er...en som har drevet med Bilpleie på heltid, og som nå har han solgt firmaet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg