freetexx Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hallo, er ute etter og lakkere min 240 sedan, er noen småbølker og litt div som må ordnes, jeg betaler opptil 20k for og få den strøken, da skal det være motorrom og alt, regner med og få gjort dette svart! noen som veit om noen steder i hedemarks område ved kongsvinger? lurt og få noen til og ta den med til polen? er bare 17år så får ikke kjørt den selv enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 jeg hadde aldri blitt å lakkert en bil for 20k vist du skal ha lakkert inni både motorrom og dører.. så etter min målestokk er den prisen din noe håpefull, men kan jo hende at noen her inne tar i på sånn :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freetexx Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 ja men til og være svartjobb syntes jeg dette er bra pris jeg?! ser jo mange som ikke har betalt såpass lissom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hvor strøkent du får det henger selfølgelig sammen med hvor mye du er villig til å gi, for å si det slik. Men, da vi var i Polen og tulla litt rundt, var jeg og en kamerat innom et bilverksted/lakkerer, og det koster jo INGENTING å få bilen lakka der, men desverre er nok kvalitet litt der etter. Men om du har mulighet, så finner du nok noen billige med god kvalitet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 For en 240 å... dæven Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 For en 240 å... dæven da er det jo gratis, ikkesant?!:hello: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg