BENT87 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hei.. skulle starte bilen min i dag etter at den har stått 3 uker. trykket clutchen inn, men den kom ikke til bakers. den hang seg opp! hva kan eg gjøre for å fikse dette? er den på vaier eller hydraulisk? fortell fortell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 er hydraulisk clutch, sjekka nivået i beholderen? hos meg gikk det hull i "bremse slangene" under gulvet ved pedalene. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 er hydraulisk clutch, sjekka nivået i beholderen? hos meg gikk det hull i "bremse slangene" under gulvet ved pedalene. er dette samme beholder som bremsevesken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ja, er samme beholder som til bremsevæska.. går en slange ut på v.side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Som de andre sier, sjekk nivået i beholderen. Er 2 kammer i den. Det bakerste kammeret er til cluchen. Enten har du lekasje, eller så har du fått luft i systemet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokland_racing Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 viss du er tom fr veske vil du vel også merke dette på bremsene når det går på de samme? Siter Ford Granada 2.0 1982 Polaris IQ440/800 2005 Audi 80 1.9TDI 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Som de andre sier, sjekk nivået i beholderen. Er 2 kammer i den. Det bakerste kammeret er til cluchen. Enten har du lekasje, eller så har du fått luft i systemet. Det bakerste lille er vel til bakbremsene.... Clutchen har uttak høyere enn bremsene, så clutchen forsvinner først. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg