schpaaa Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 der kom mykje bensin akkurat der ja, men viss motoren ikkje klarer å forbrenne all bensinen vill det vell muligens renne ned endel i olja? bensin er jo tynt flytende og kan vell klare og komme seg forbi stempelringene? Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hvilke dyser bruker du på dette oppsettet? Og hvordan reagerer motoren hvis du napper ut pluggen til blå temp sensor? Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 bilen dør bort viss eg napper ut pluggen til blå temp, er original dyser som står på, grå dyser trur eg det er, husker ikkje helt. er på sjøen for øyeblikket så lite skjer heime i garasja, hehe. prøver å skaffe ny dynamo men ser ikkje ut som det er noke hell, for bilen ladder under 12v. Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du må bruke dynamo fra G60 motor(Golf, Corrado eller Passat). Er spesiell innfestning på disse. Ingen vits i å gå videre i feilsøkinga før du har rett ladespenning. Men bytt olje, da bensin vasker vekk oljefilmen på lagrene. Ikke unormalt at bensinen havner i bunnpanna dersom motoren får allt for mye.:biker Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 har forstått dette med dynamoen, gjikk ikkje videre i feilsøkinga, bare bytta diverse følere, olje skifta eg med en gong pluss eg skyllte gjennom motoren en gong:) Kan endel sjøl, bare att g60 motoren var ny for meg, men takker for tipsa gutter;) skal slangen fra hjerna til innsuge vere nøyaktig 100cm(1000mm) lang? og i kva dimensjon? Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 3,5mm og nøyaktig 1m lang. Viktig at denne slangen står på vestre vacum-uttak bak på spjeldhus. Sitter to uttak veldig nære der bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg