wu-style Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har vært å bestilt panserforlenger, så undrer jeg på om dette er vannskelig å montere, bør jeg lime eller skrue hva er best..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 lime??? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 lime fast metall? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hehe dette skulle jeg likt å se da men tror du nok må ta fram sveise apparatet og kunskapen eller kjøpe deg tinne utstyr og tinne det da det vil bli best og penest.. dette da om du er ute etter en nydelig finish.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Tipper det er snakk om sånn jalla glassfibersak her jeg ;) Legger ved bilde som B.T.i gjorde jeg, det virker lurt. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Er det en grillist du tenker på? F,eks slik som jeg har.. Disse skruer du fast i grillen, det følger med skruer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 nope ikke grillist det er panserforlenger, sånn jalla glasfibergreier, går ikke dette å lime med sika fleks...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 den ser slik ut... Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 den ser slik ut... Ja, og denne skrur du fast i grillen.. På Golf3 er panseret "dobbelt" foran, dermed skal panserforlengere skrus fast, men på Golf2 skal slike ting sitte fast i grillen.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg har sånn panserforlenger. golfen er oxo dobbel i fronten på panseret. jeg limte med sika flex. skrudde med skruene som fulgte med og tok glass fiber oppå skjøten. ble bra som bare det. kan løfte panseret i forlengeren. =D Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 jeg løfta i min panserforlenger da jeg sku ha panseret opp, men da knakk det i "overgangen" der jeg hadde sparklet over... måtte gjøre ALT på nytt igjen... Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Kanskje bilen din ga deg et lite hint om at Golf 2 ikke kler panserforlenger :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Det kan godt være, men nu e nu panseret nesten færdi :D nu ser den hvertfall ikke så trist ut foran :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Så bilen din her om dagen med sintlist montert, skulle den skrus i grillen eller limes på panseret?;) Tok meg den frihet å ta et bilde, hvis du vil så kan jeg legge ut:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 den panserforlenger som man bestiler fra Norsk Bildelsenter, skal monteres fast i panseret, alt jeg lurte på var om den som man bestiler fra bsbildeler skal festes på samme måte... var det formye å forlange...? B.T.I Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg