MagicM Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 er ute etter å få tak i alarm til bilen min, installert helst av folk som kan det. noe sted i Oslo som dem gjør det? møller har vel ville priser på slikt tipper jeg? evt defa alarm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 er ute etter å få tak i alarm til bilen min, installert helst av folk som kan det. noe sted i Oslo som dem gjør det?møller har vel ville priser på slikt tipper jeg? evt defa alarm :) Bilradiospesialisten monterer i hvert fall Defa-pakker. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 http://www.autolyd.no/ har DEFA. Har installert alarm der en gang før, og vært innom et par ganger og er fornøyd med dem :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg