Boffer Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hva ønsker du deg av nissen? ved jaffalt hva jeg ønsker meg vassengutan liv dvd:D Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Har fått en tidlig julegave, se Common opptre 11 desember på Sentrum Scene :D Men ellers er det nok det vanlige; penger, klær og kanskje hvis jeg er heldig en 360? :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Kjære Hjulenisse! Jeg skriver min ønskeliste her i håp om at du er en bilfreak og henger på dette forumet du også. Jeg har vært en snill unge i år og ikke gjort noe galt (Som jeg ikke har blitt straffa for) så jeg har lært min lekse. Jeg håper ikke at det jeg ber så pent om å få her er for mye, men her er min ønskeliste til jul Først og fremst så ønsker jeg meg en ny godt betalt jobb! Også ønsker jeg så inderlig et bra Fotoapperat så jeg kan lære meg å ta gode bilder! Og her er annet jeg ønsker meg Ny bil Penger HPI E savage RC bil Klær TV (Ikke mindre enn 32") penger Dyre smykker (Som jeg IKKE *host* skal selge på gata og få penger for dem) Hjemmekinoanlegg Ny mobil Nevnte jeg penger? og ikke minst! Fred og kjærlighet over alt på jord, slutt på fattigdom osv. Men det siste er ikke så viktig så lenge jeg får alt det andre jeg ønsker meg! Kjærlig hilsen Hansemann! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Til jul : ønsker jeg meg jobb, ( trenger ingenting mer enn jobb , så jeg kan tjene penger til å kjøpe mer deler til bilen ) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Håper den helvettes jula og alt hysteriet rundt kan bli ferdig ASAP! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 At jeg får bra resultat på eksamenene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 refleksplate og turbo-/glt- listverk:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hvite side-blinklys og ny grill. (Nei, ikke kullgrill) Amen:pray Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Nye gymsokker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 dyr gave men ønsker meg en kam til volvo'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 ønsker å få solgt bilen min jeg så jeg kan kjøpe ny. eller bare få en ny bil hehe Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 God mat, brae fester og mye damer ^^ Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 ønsker å få solgt bilen min jeg så jeg kan kjøpe ny. eller bare få en ny bil hehe samme her :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 SmartMobil.no - HTC S710 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Jobb i Airlift og bestå eksamen! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg