boonas Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hei, såg det var mange med god og detaljert kunnskap om porsche 944 her, så lurte på om noen kunne hjelpt meg.. har ei porsche 944 2.5l (1985) type 1, kjøpte den for 4 år sidan.. starta den, og satte den i garasjen til no, og no får eg ikkje start på den, ingen knist, eg har jobba me bilen utvendig, fjerna, panser, dører, bakluke, og litt interiør.. så lurte på om noen viste hva som kunne vere problemet, hovudesikringer? noen som vet hvor de sitter? Startsperre? Takk på forhand:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hvis du har fjernet alarmen om du har det kan det godt være muligheten. slik er det på min 944 ihvertfall. om jeg kobler den ut er bilen helt død Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg