Zimmern86 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Skulle hatt min panserforlenger til lakkering, må da grunnes osv.. Noen som driver med dette i trondheimsområde som er innpå herre forumet? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 vet av en som lakkerer billig, send pm :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Skulle hatt min panserforlenger til lakkering, må da grunnes osv..Noen som driver med dette i trondheimsområde som er innpå herre forumet? inget problem.. :) kan godt gjøre det jeg Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg