Type R Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Har kjøpt en 2002 modell Bora 1,9TDI 130 hk som jeg tenkte å tune litt.....noen som har tips til firma/merke som de kan anbefale,evt priser?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hei. Ta kontakt med norsk bildelsenter på Lier, de driver med slike ting. Jeg kjøpte min Bora av en som jobber der og som selv chippet den da han eide den. Jeg har riktig nok en 90 hk men det ble sagt at jeg fikk 120- 130 hk og jeg kan si det slik at det merkes samt den går billigere. Samt dette er en chip som loddet inn (den gamle blir fjernet) slik at det kan umulig ses om det gjort noe med dersom det er kontroll. Snakk med en som heter Fredrik evt send mail til han på: Fredrik@norskbildelsenter.no så ordner han sikkert dette for deg :D Lykke til :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ellers ville jeg vurdert TS Racing ;) De har flere avdelinger rundt om.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg