bpengan Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 jeg har en 316i 89 modell. Lyset i dashbordet vil ikke av. Uansett hva jeg gjør med lysinnstillingene når bilen er på eller av så vil de ikke slå seg av. Nå står jeg der med et tomt batteri og en lysten hammer i hånda. Hva er det som gjør at det lyser hele tiden? Hvorfor slår det seg ikke av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Virker som du har overledning en plass. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ta sikringa du, da slåkner det=) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Det slokna når jeg tok sikringa. stress å åpne panseret hver gang jeg skal ut og plugge i den sikringa da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Koble av batteriet ditt noen minutter og se da. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Er vel ett rele som har brendt seg i "on" stilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Det ble fint og mørkt når jeg tok ut sikringa.Så lyste det faktisk nå jeg starta opp bilen. Så alt er i orden med lysene. Så ut til at det var isatt ei sikring som tydeligvis ikke skulle stå der:/ Men takk til all hjelp=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hørest ikke helt sunt ut... Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hvorfor høres ikke det sundt ut? Synes du burde skrive en begrunnelse når du skriver noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hvorfor høres ikke det sundt ut? Synes du burde skrive en begrunnelse når du skriver noe sånt. Det hørest veldig logisk ut at noen har laget et eget ledningsnett for at dashbordlyset skal lyse konstant. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Okey. Først hadde jeg det problemet at dashen ikke lyste i heletatt. Så fant jeg ut at det var ei sikring som hadde gjort jobben sin, så skifta den. Da lyste den hele tiden. Så prøvde jeg å ta ut sikringa slik at dashen ikke skulle lyse og ta strøm når jeg ikke kjørte. Og når jeg starta bilen neste gang funka lysene slik de skal. Er en gammel gubbe som har hatt bilen i alle de år. Tror ikke han har laga et eget ledningsett for at dashen skal lyse hele tiden som du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Okey. Først hadde jeg det problemet at dashen ikke lyste i heletatt. Så fant jeg ut at det var ei sikring som hadde gjort jobben sin, så skifta den. Da lyste den hele tiden. Så prøvde jeg å ta ut sikringa slik at dashen ikke skulle lyse og ta strøm når jeg ikke kjørte. Og når jeg starta bilen neste gang funka lysene slik de skal. Er en gammel gubbe som har hatt bilen i alle de år. Tror ikke han har laga et eget ledningsett for at dashen skal lyse hele tiden som du sier. Ok. Mhm, det er sikkert bmw som har fikset det på fabrikk på akkurat den bilen, den ledningskretsen som du tok ut sikringen av er sikkert ikke viktig / hjemmemekket. Rart. Flere som har en eget ledningskrets som gjør at dashbordet lyser konstant? Bare ta ut ei sikring. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Virker som om den sikringa jeg tok ut går på all belysning i bilen når den er avslått. Lysene i bagasjerrommet og i kæwpen funker ikke når den er avslått. Noe de skal egentlig gjøre vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Virker som om den sikringa jeg tok ut går på all belysning i bilen når den er avslått.Lysene i bagasjerrommet og i kæwpen funker ikke når den er avslått. Noe de skal egentlig gjøre vel? Der ser du ;) De skal nok lyse ja, sikkert bare et rele som er mongo? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Egentlig er det jo bare en feil som ikke har noe å si:P Er bare sladdebil likevel=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg