ProtosS Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hei, har nå kjøpt meg billig bil (1500) den var det ikke betalt årsavgift for i 07, Det jeg da lurer på er hva er det som lønner seg mest? Registrere bilen FØR nyåret + betale årsavigft for 07 (blir jeg da nødt til å betale for HELE 07 eller kun for siste mnd?) Eller vente til 08? (Fikk høre av en bekjent at dersom jeg ventet til 08, måtte jeg fortsatt betale for 07?!) På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 skyldig årsavgift for 07? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtosS Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hms...bilen skulle egentlig til eu-godkjenning april 07, men pga av noen feil orket ikke den gamle eiern å stresse med dette, så han leverte inn skiltene. Hvorvidt han skylder årsavgift vet jeg ikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hvis han har hatt skilter på bilen lenger enn 31.12.06 må du betale årsavgift for 2007 også. Hvis det er tilfelle blir det det samme om du gjør det nå eller over nyttår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 regnr <regnr> til 2282 for å få opp skyldig avgift. Det som er kjekt for deg, er at det er eier per 1. januar som sitter med hovedansvaret for betaling. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 regnr <regnr> til 2282 for å få opp skyldig avgift. Det som er kjekt for deg, er at det er eier per 1. januar som sitter med hovedansvaret for betaling. :) Problemet er vel at han får ikke på skiltene igjen før avgiften blir betalt. Og det kan vel ta flere år hvis eieren 1. januar gjør seg vanskelig? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 La ikke merke til at skiltene var levert inn, så da har du rett. Uten innbetalt avgift kan man vinke farvel til skiltene. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg