ojsteiN^ Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hei! Er det mulig å sette Saab 900 Turbo + intercooler, slanger osv. på en golf 2 8v GTI motor? - Er dette mye jobb? - Samme om 900'n er 8v eller 12v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 alt er mulig.... mye jobb? JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Må en være mekaniker eller kan en bilentusiast som meg klare dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Det fins retningslinjer å gå etter, så skal ikke kreve noen stor erfaring eller kunnskaper, men du bør kunne sveise og ha tilgang på noen som kan mye, i tilfelle trøbbel :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ok , hvor ligger disse retningslinjene? ------- Har fått tilbud om Saab 900 Turbo, intercooler,slanger og rør for 1500,- og stemplene til 500,- Trenger jeg mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 sikkert gearkasse, ledningsnett, helst dæsj med tanke på letningsnettet ditt? Usikker :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ok , hvor ligger disse retningslinjene? ------- Har fått tilbud om Saab 900 Turbo, intercooler,slanger og rør for 1500,- og stemplene til 500,- Trenger jeg mer? Det er helt blankt for meg, dessverre. Kan bare huske at jeg leste noe om at det var enkelt og greit ... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Stemplene passer helt sikkert ikke. Det du trenger er eksosmanifold med samme flens som turboen, andre stempler, nytt innsprøytnings system, kanskje råder, intercooler med passende rør, nye dyser, fpr....... Enklere å kjøpe G60 motor med ledningsnett, enn å bygge på din Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Stemplene passer helt sikkert ikke. Det du trenger er eksosmanifold med samme flens som turboen, andre stempler, nytt innsprøytnings system, kanskje råder, intercooler med passende rør, nye dyser, fpr....... Enklere å kjøpe G60 motor med ledningsnett, enn å bygge på din Blei litt det der.. Finner ingen G60 motorer jeg, hvor skal jeg lete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 bildelsbasen.se eller bruktebildeler.com eller noe sånt. Ligger vel to til salgs på VACN forumet. Du bør oppgradere til G60 bremser også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 bildelsbasen.se eller bruktebildeler.com eller noe sånt. Ligger vel to til salgs på VACN forumet.Du bør oppgradere til G60 bremser også Meld deg inn i VACN. Der finner du alt du trenger å vite og alt du trenger! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Lol , visste ikke om VACN :O *Melderseginn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg