LangFørr Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Noen som har en anelse av hva dette er,hvordan den fungerer osv :P ???? Fant den i dashbordet på 244`n jeg kjøpte for noen mnd. siden, så den er sikkert fra 70-80 tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hehe den er så rå den :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvordan er det den funker? Setter man fingrene inn i hullene og gir gass. Jo fortere man kjører, jo hardere holder man på rattet, og jo mer blir denne saken knust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Jeg aner ikke. Hadde en teori om at hvis du har me kjerringa di på biltur, å du kjører så fort at hu blir forbanna, da kan hu bruke den som en sloss hanske:) hehehe! nei jeg veit ikke jeg! Men er veldig interresert i å finne ut hva det er:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 til å måle størrelsen på puppillen din ? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Løsningen er ganske så enkelt som en norskevits. Sett fingrene dine inni hullene så får du en "høyhastighetskalkulator". Telle på fingrene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Skjønte ikke helt hva du mente jeg. Men skjønner at det bare er en moro greie uten praktisk mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg