BBS Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 6x9 Kvalitets høytalere i RF sin fanatic serie. Kjøpt nye hos bilradiospesialiste for ca 1 år siden, lite brukt. Har stått nedpakket det siset 1/2 året pga bytte av bil. http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=120 nypris 2495,- ! Selger høytalerne til HB over 1400,- + porto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Gir deg 1000,-? Bor selv i trondhiem,så kan komme å hente på døra di. Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 1200 ,- så har vi en deal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Fremdeles ikke solgt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jeg er interesert i de høytalerene for 1400kr + porto. Jeg bor i Larvik så de må nok sendes som postoppkrav. Jeg for penger til lørdag kanskje, å hvis jeg får det så skal jeg ha de. Legger inn ny post til søndag eller mandag, er veldig interesert, men ikke prøv å prut oppover. Er di akkurat som nye, tenker på om de er noe "bulka" eller no. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 hei.. Prisen er satt den.. 1400 + porto ;) Høytalerne er helt som nye, ikke en skramme!! Holder de av til søndag, så si ifra hvis du skal ha de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det høres bra ut. Svarer til søndag på om jeg skal ha de eller ikke. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Må desverre trekke meg fra kjøpet. Jeg har fikset en utrolig ny-pris på de. Lykke til videre Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 syns tallene på de høytalerene så litt stuslige ut jeg.. overpriset RF høytalere? hehe.. Betaler 1000 lapp for merket tror jeg.. Sikkert bra høytalere, men alikvel.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Flasher: Nå skal bare du drite å dra!!!!! Du har kaskje mer tro på noen Boss høytalere på 10 000 Watt til 249,- ... Det samme gjelder for høytalere som for forsterkere.. Dette er virkelige verdier ikke noe Clas Ohlson piss.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Flasher: Du snakker faktisk om en av verdens beste 6.9", de eneste som kasnkje er bedre er JBL sine T595 Limited. R.F. sine oppgitte effekter ligger litt under det de har testet dem til. Mens Boss sine f.eks. ligger ute med sine effekter som er oppgitt til om trent det dobbelte av hva de trur, og det er bare i teorien, i praksis så blir det snakk om helt andre effekter. De sprekeste "normale" 6.9"ene du får er på ca 150W RMS Mens Boss kanskje oppgir sinne til 400W Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg