Gå til innhold

Grusom bilkrasj

Ranger emnet


carleet

Anbefalte innlegg

:O !! jeg var faktisk ved varemessa på den tia sattan ting nærme skjer..

 

er visst en venninde av meg som kjenner alle 3 som var i bilen samboer av noe slag i familien...

tilstanden er enda uvisst sier hun !

 

som sagt. så er tilsatanden stabil til alle sammen.

 

så langt jeg har hørt så ligger han ene og blir operert.

brekte bein opp til flere steder, i rygg og bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det rart at politiet og bt er strenge mot "bilfolk". her ødelegger vi for oss selv ved og kjøre som idioter. vi skader oss selv og andre. lett og beholde skilt på en litt gammel sporstbil!! iriterer meg grenseløst. kjør med måte på veien, grisekjøring kan utprøves på bane.

 

vist det er skilt på en gammel bil i sånne stunder du tenker på. så kan du dra livet ditt ned i søple bøtta. men ellers så er jeg enig i det siste du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det fotoboks der nå.. tunnelen var stengt i går og masse vegvesen biler der.

 

hørte også no rykter om at motoren skulle bygges oppigjen og kjøres i benk pga trimming av motor. noen andre som kjenner til dette?

 

Ei fjær blir til ti høns.. Tviler på dette er sant, folk sier så mye rart.. Biltilsynet har ikke rulle til 4wd så de må i så fall sette det bort, dessuten er nok motoren ganske ødelagt.

 

Syk bruk av ressurser om de bruker 100k for å bygge opp en motor for så å tjene det samme på avgifter.

 

Uansett så synes jeg det er hjerterått av biltilsynet å gjøre noe sånt, regner med at føreren av bilen har lært sin lekse.

 

Men kjenner jeg satan (les: staten) rett så gjør de det for å statuere et eksempel, "sånn kan det gå om du trimmer"..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei fjær blir til ti høns.. Tviler på dette er sant, folk sier så mye rart.. Biltilsynet har ikke rulle til 4wd så de må i så fall sette det bort, dessuten er nok motoren ganske ødelagt.

 

Syk bruk av ressurser om de bruker 100k for å bygge opp en motor for så å tjene det samme på avgifter.

 

Uansett så synes jeg det er hjerterått av biltilsynet å gjøre noe sånt, regner med at føreren av bilen har lært sin lekse.

 

Men kjenner jeg satan (les: staten) rett så gjør de det for å statuere et eksempel, "sånn kan det gå om du trimmer"..

 

Det er ikke biltilsynet som tjener på avgiftene, de pengene går uavkortet rett til finansdepartementet eller statskassa om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke biltilsynet som tjener på avgiftene, de pengene går uavkortet rett til finansdepartementet eller statskassa om du vil.

 

Om dette stemmer så er det nesten enda verre, biltilsynet bruker våre skattepenger for å inndrive avgiftskroner som går rett i statskassa.. En kasse vi ikke får bruke fordi "det kan jo hende olja blir borte engang"..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk bruk av ressurser om de bruker 100k for å bygge opp en motor for så å tjene det samme på avgifter.

 

Er vel like sykt som å bruke penger på advokater og rettslokaler på småtyver. Men sånn er lovene, og det burde egentlig ikke spille noen rolle hvor mye ting koster for å få rettferdighet.

 

Nokas-saken ble jo dyrere enn ransutbyttet, men tror ikke noen er uenige i det for det.

 

(Sier ikke at jeg er enig i at det er riktig bruk av penger i dette tilfellet spesifikt, men lovene er jo ganske klare..)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klipt ut og limt inn fra en nettby gruppe

 

Sjåføren:

 

"Han har reagert på stemmen til wibekke, så ut som han skulle smile sa henne, klemte tilbake i hånda når henne tok tak i hånda hans.

han hadde hatt øyne litt oppe og sett seg litt rundt."

 

og

 

"dem skal kansje prøve og vekke han neste uke, han har begynt og puste litt selv.

men det er litt vanskelig siden han har knekt ribbeina og brystet"

 

---

 

"Jenta som satt på, ligger fortsatt i kunstig koma. Hu har vært operert et par ganger.

Brudd i ryggen, sprekt milt, ødelagt lever, litt hodeskader og et brekt ribbein.

 

Tilstanden hennes er stabil, og hun kommer seg på beina igjen!"

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det fotoboks der nå.. tunnelen var stengt i går og masse vegvesen biler der.

 

hørte også no rykter om at motoren skulle bygges oppigjen og kjøres i benk pga trimming av motor. noen andre som kjenner til dette?

 

 

Så lenge bilen er over 10 år trenger men ikke betale avgifter på trimming,stemmer ikke det ? eller at det er over 10 år siden bilen ble importert inn.....

 

Det ble navnt noen om sugekopp lengre opp på dette inlegget ..... er det skjedd noen med han???

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bilen er over 10 år trenger men ikke betale avgifter på trimming,stemmer ikke det ? eller at det er over 10 år siden bilen ble importert inn.....

 

QUOTE]

fra 1.1 1996 gjelder den loven. importerer du en bil i dag og skal trimme den mener jeg og huske at den inngår som "ny bil" den dagen den blir regga på norske skilter

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår