Lars Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 fyr løs et klokkeslett Rack! Du er sjefen for dette!!;) :D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by RaCk Vi prøver igjen. Lørdag 22. Noen som er med? Vil gjerne booke tidligst mulig. Evt lage cup? ;) Hmm, høres vel bra ut, gokart kl 5, så hjem til meg og festeeee etterpå? Nå leker jeg rack. 5. hvem er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Synes det er litt sent... Hvis man skal få sjans til å dusje etterpå før vi/dere skal ut til Rack blir det vel sent... Gidder liksom ikke lukte to-taktsolje å drikke pils... fortjener en dusj... Mener i tretiden hadde passet litt bedre. Kanskje 16 tiden.... Må nesten lodde stemningen om hvem som kommer. Mulig det kommer folk fra http://www.evo.no forumet også...;) Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by villejan Synes det er litt sent... Hvis man skal få sjans til å dusje etterpå før vi/dere skal ut til Rack blir det vel sent... Gidder liksom ikke lukte to-taktsolje å drikke pils... fortjener en dusj... Mener i tretiden hadde passet litt bedre. Kanskje 16 tiden.... Må nesten lodde stemningen om hvem som kommer. Mulig det kommer folk fra http://www.evo.no forumet også...;) sant nok.. men jeg skal jobbe til 1600 tror jeg :p eller er det 1400? hmm, må sjekkes opp i.... Skal du ut til meg? Konge. Hvem er du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromus Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Oi, heftig, gokart høres bra ut, er det fullbooket allerede? eller kan jeg slenge meg på i siste liten, når isåfall blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 ble det noe av eller? Så dette her litt sent... Jeg er med neste gang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catclaw Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 hvilken dato? og...hva er opplegget? litt info kanskje? :) Siter Det står her at bremser bare er ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jah Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Ser ut som om det var 22 november 2003...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catclaw Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 oi...hihi..henger jeg...LITT langt etter? :D :op Siter Det står her at bremser bare er ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg