xZoPpY Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hei.. Lurer litt på en mer brukervennlig bil nestegang jeg skal ha meg bil. I den sammenheng tenker jeg litt på audi og vil derfor spørre dere om dere har bilder dere kunne lagt ut av audi som ikke er helt orginal, kanskje litt styling som ser pent og fresht ut og gjerne noe høyttalere i bilen :) Hadde vært kjekt om med litt bilder av ikke "kjedelige" audier som man ser hver eneste dag. Ser ikke så mange for salg så derfor jeg er ute etter å se litt bilder. Og forresten, hvilken audi til under 200 000,- med god trøkk og fint utseende? Post ivei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 nå vet jeg ikke helt åssn audi du tenker på ... MEEEN min fav må da være A8 eldre mod. mods : -Senke som fan - Sote alle rutene - Lakke metallic svart - grome felger helst audiflger - mørke baklykter -kanskje angeleyes for interiøret ingeting spess for det er allerede pent DER HAR DU DEG SELV EN FIN AUDI =) ------------------------------------------------------ |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| så noen biler av fine audier A4 A3 A6 A8 ( min fav ) manen som har sans for bil! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 OT, men bilen i avataren din, er det 320 cab? Fra sandefjord? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Ja der der så ikke dum ut :) Noen som har flere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Ja der der så ikke dum ut :) Noen som har flere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1629219 Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg