asconabravi Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Heisann er helt ny her og skal snart kjøpe meg en ascona B 2.0s 1981 model. Så det jeg lurer på er om ascona diesel passer til denne, liker liksom de kantene i midten på panseret til dieselen, 2.0s har nesten ikke synlig kant, er ikke mye. noen som vet om det passer rett på elle må gjøre noen justeringer?? evt, noen som selger diesel panser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Vær så snill a...... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 diesel panser passer rett på og kjekkt å ha hvis du skal ha 2.4i. men diesel panser er meget dyrt og vanskelig å oppdrive... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 hmm, jaja da gidder jeg ikke å gjøre det får finhetens skjyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Får meg B-ascona imorgen jeg å:D :D Å diesel panser har vært et must,men må over til söta bror for å finne det til en fornuftig pris. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Får meg B-ascona imorgen jeg å:D :DÅ diesel panser har vært et must,men må over til söta bror for å finne det til en fornuftig pris. hvordan går det med rekorden?... legg ut bilder av ascona b'n da!!... har du meldt deg inn i http://www.opelmotorsport.com/ ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 har aldrig skjønt hva som er så tøft med at bilem ser ut som en diesel men... før var det faktisk billigere å kjøpe pamseret nytt hos opel en det var brukt hos høggern, men det er sikkert ikk i produksjon lenger da :( Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg