alexrosin Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg har planer om å tone vinduene mine på golfen min (3dørs), og lurte på om det er verd prisen? jeg har tenkt å tone bakruten og frem til sidevinduene fremst (ikke frontruta) ganske mørkt frem midtvinduene, og noe mildere på de fremste sidevinduene. noen innspill? vurderer og gjøre det på www.lydpahjul.no eller på http://www.tintorama.no/prisliste.html Siter **Golf4GTI** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Verdt prisen.. tja, det ser jo veldig bra ut, også blir bilen litt kjøligere i solsteiken. Men det er det. Så det blir opp til deg og bestemme om det er verdt det eller ikke. ;) Har du penger som brenner i pengboka så ser jeg ingen grunn til å la være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Er du tålmodig og klarer å mekke bra selv, så er biltema filmen ganske ok, billig og bra, blir helt ok resultat, er iallefall kjekkere å rive av 150kr, kontra 5000kr. eg har brukt denne på både min vinterbil en mazda 323 og min mazda mx-5. blir sikkert til at eg bruker dette på golfen også, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Biltema film og annen "billigvare" solfilm er fyfy... Dra innom nærmeste solfilm-montør og spør om å få kjøpe løpemeter av de, da sparer du fort mange kroner hvis du skal gjøre det selv... Har selv lagt på sunguard solfilm (som solfilm-spesialisten bruker) på 12-14 biler nå, å det er en bra solfilm å legge på, i tillegg til holdbarhet og ripemotstand, og man slipper unna den fæle blå-grønne-lilla jalla filmen som får riper UNDER montering... Vil også anbefale deg å ha lik solfilm på alle rutene, å heller gå for en litt mørkere bakrute, for forskjellig styrke på siderutene foran kontra bak, blir meget godt synlig... Her ser du noen av bilene som j har lagt på sunguard film på (alle bilene har 35% styrke rundt hele) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 FYFY ? :ob rukte biltema film på min , tolmodighet og rutene ute blir dette drit fint :) mye penger spart, vurderte få det proffgjort men ombestemte meg når jeg så mitt egent resultat for det ble mer enn ok :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 FYFY ? :ob rukte biltema film på min , tolmodighet og rutene ute blir dette drit fint :) mye penger spart, vurderte få det proffgjort men ombestemte meg når jeg så mitt egent resultat for det ble mer enn ok :) Hadde du fått på f.eks sunguard film på ene siden av bilen, og biltema film på den andre, så hadde du skjønt hva j snakket om etter ett par uker med bruk av vinduene etc... Men men, den filmen går jo, men resulatet etterhvert blir jo deretter... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hadde du fått på f.eks sunguard film på ene siden av bilen, og biltema film på den andre, så hadde du skjønt hva j snakket om etter ett par uker med bruk av vinduene etc... Men men, den filmen går jo, men resulatet etterhvert blir jo deretter... har hatt biltema filmen på andre biler, syns det duger jeg :) smak og behag Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hmm synest biltema sin er bra eg, koster lite, og bra resultat. har hatt det i ett år på min mx5 nå, folk spør hvor eg har fått det montert, pga det er så bra, er fremdeles ikke noe riper,Blir slikt på golfen også. bare få en sommer først, egner seg ikke å legge nå, for kaldt.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg