Gå til innhold

noen som har testa TYMPHANY sub?

Ranger emnet

Tronto

Anbefalte innlegg

Ser for meg ganske lett plasert i bagasjen på mange biler...

Vel, det gjør ikke jeg, den trenger forsatt en stor kasse for å spille bra.

Kan være at den har bra forvrengningsdata, men ellers ser jeg ikke hva som er revolusjonerende med det elementet.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det gjør ikke jeg, den trenger forsatt en stor kasse for å spille bra.

Kan være at den har bra forvrengningsdata, men ellers ser jeg ikke hva som er revolusjonerende med det elementet.

Mvh

Dag Johansen

Stor og stor kasse. 30L Lukkakasse så har den en avrulling på 42Hz.(ringte Eltek og spurte) Det er slett ikke ille, når en ser den slakke kurven selv om den får en heving før avrulling.

Men om den er revolusjonerende, er jeg heller ikke sikker på.

Men i mange tillfeller, så ønskes ofte å plassere sub under ett sete f.eks. Og der ser jeg god bruk av en slik sub.

Eller inn i bakskjermen i en stv. så kan en trekke den over hjulbuen osv.

Men lyd pr krone er nok ikke denne best i klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Pioneer en liknende sak da?

Jeg skjønner ikke poenget med denne saken da det er mye annet til samme pris (eller rimeligere) som troligens vil spille bedre.

For å sitere Rema 1000: "Det enkle er ofte det beste!"

Mvh

Pål

Jeg ser for meg levetid problemer med en slik "avansert" sub. Så nærmere på "mekanikken" og det ser ut til å være en del stenger og flere mebraner som halvparten går mot den andre halvparten osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider