lroedal Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Kunne noen gitt meg en liten how-to til hvor det blir best å legge ledninger gjennom bilen? Gjerne med bilder.. De ledningene som ligger der nå lå der når jeg kjøpte bilen, har egentlig behov for å legge noen nye. Men Poloen er så forskjellig fra Primeraen jeg hadde før :( Er en tre-dørs Sport, om det har noe å si. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 ka polo har du da:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 97-modell Polo MK4 16V 1.4l Sport :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 er det snakk om ledninger som i strømakabler og signalkabler, så er det GOD plass langs kanalene.. ta av dørlistene og de harde plastlistene som er inni bilen, så napper du teppet vekk litt.. nedi der er det _GOD_ plass :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Er det bare å skru ut synlige skruer å rive løs da eller? Er redd for å ødelegge bare :P strøm og slikt ja, skal kople xbox eller gamecube i bilen, alt ettersom. Noen som har tips til hvor jeg kan montere det i den? :D Hadde gamecube i bagasjerommet på Primeraen min, med trådløse kontroller... Startet den med en knapp i midtkonsollen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 er ingen skruer :) har selv dytta TONNEVIS med kabler i min polo :p du tar først vekk dørlistene, så bare fjerner du den svarte plast-lista, den klipses av, så ser du hvordan man løsner på teppet :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Og du har tre-dørs du også? :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 5 ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Da blir det nok ikke samme likevel se :( men har du et stort deksel ved siden av baksetene? For da blir det samme prinsippet :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 det har jeg ikke.. men er nogenlunde samme opplegget da.. er sikkert et par "skruer" under baksetet ellerno :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbless Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 For og løsne "dørtrekken" bake, må du ta frem sete ryggen på baksete og skru av en metall brakket som kommer til syne, også er det 1 skru helt i forkant nede ved lista. så er det bare og løfte de av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ok, takker :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg