Megamann89 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hei. Skal kjøpe en 1996 bil nå. Fant ut at det er 6500 i omreg på den. Men om en månde blir det 1400. Er det noe måte jeg kan utsette denne omreg avgiften ? sparer jo my på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Få en i familien til å skrive bilen på seg, så når du passerer nyttår skriver du ny salgsmelding om at det er du som har kjøpt bilen, og dermed får du den nye omregistreringa på 1400, mens den som hadde bilen i mellomtida slipper å betale noe.. Har gjort slik på massevis av biler:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 ok.takk . Men må ikke de som har hatt bilen i mellomtiden betale full pris da ? Mente at det var slik at de da betalte full pris og så fikk jeg gratis omreg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 ok.takk . Men må ikke de som har hatt bilen i mellomtiden betale full pris da ? Mente at det var slik at de da betalte full pris og så fikk jeg gratis omreg ? Nei, du kan ha bilen helt til andre varsel er utløpt før du må betale noe, det er gratis for de som har den imellomtiden, går det over andre varsel vil du få avskiltingsbegjering og det vil låses på full pris uansett hvor lenge du venter.. Så bare husk å bytt eier før du får avskiltinga;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Ok. Men må det være noen i familijen jeg setter den på ? og hvor lang tid pleier det å ta før men får avskiltinga ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 må ikke være noen i familien nei, husker ikke i farta hvor lang tid det tar før avskiltinga, men det står frist på 2. gangsvarslet når det kommer.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 må ikke være noen i familien nei, husker ikke i farta hvor lang tid det tar før avskiltinga, men det står frist på 2. gangsvarslet når det kommer.. ok takker for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg