golfedition Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 har en golf 01 1.9 tdi edition,115hk. er plaget av at ESP-en "faller" ut når den finner det for godt.... har lagt merke til at når det er kaldt ute,ja da fungerer den!! noen som har en idea om hva dette fenomenet kan være?? Mvh Rune:doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ESP skal vel igrunn bare fungere når det for eksempel er kaldt (glatt) Hva mener du med faller ut når den finner det for godt? Kan være att det rett og slett bare er og dra av strømmen på batteriet over natten og la systemet re-sette seg eller og dra innom en forhandler og be de kontrollere. Mest sannsynlig er dette bare en liten feil og som kan rettes opp enkelt. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfedition Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 den kan være slik at den virker når jeg starter opp bilen,men når det går en liten stund,kobler den seg ut,og det går ikke an å koble den inn igjen ved hjelp av bryteren på dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg har vært borte i noe av det samme på en audi a 3. Eller jeg skrudde den av selv ved og trykke på knappen. men den villi ikke skru seg på igjen når jeg trykket på knappen. men etter en stund kom den på av seg selv. Tror det er lurt og bare frese innom en forhandler og spørre og fikse. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfedition Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Yes I will do! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 you do that you :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg