Poteman Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg har problemer med en Golf 3 1,9TDK. Problemet er at det ikke kommer noe varme ut av varmeapparatet, bare kald luft og når jeg kjører den så begynner den etterhvert å koke.Jeg har skiftet ut vannpumpe, termostat, radiator og termostatgiveren til vifta men fortsatt ikke noe forandring. Jeg har også prøvd å plukke av slangene inn til varmeregisteret og spylt det og det er ikke tett. Det forsvinner heller ikke noe kjølevæske. Kan det være topppakning eller en sprekk i toppen som forårsaker dette? Noen som vet eller vært borti det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Har hørt at hvis du bytter termostat og sånt og det enda ikke er bra,så kan toppakningen være gåen. Sett ett par med samme probleme,da har det også vært toppakningen. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg