partybeat Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Vet ikke hvilke matter du har brukt, men mange har en tendens til å løsne og lukte dritt når dem blir varme. De fleste her inne ville nok anbefalt deg å bruke butyl og/eller bitumen matter. har bare tatt ei dør! Så kommer til å bytte ut til bitumen matter. Får å få få det bra:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 bør passe på å ha nok strøm her ja. den GZ blokka drar ganske mye.blir bra dette. men er vel ikke mest SQ anlegg dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 bør passe på å ha nok strøm her ja. den GZ blokka drar ganske mye.blir bra dette. men er vel ikke mest SQ anlegg dette? Håper det skal være nok med 120A dynamo 2 batterier å 2 kondosatorer å 50mm2 kabel på alt! Vet ikke hvordan mål jeg har får lydne, Men håper anlegge kan slå litt fra seg!!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 skulle tro det slår fra seg ja. blir vel sagt at GZ er for db. vet lille broren til monoblokka du har bestilt trekker 320a lastet i 1 ohm ved full pupp...så denne trekker vel enda mer...og er vel spl basselement du har å så blir nok liv ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Da ble det søndags jobbing i garasjen!! Stab stag montert!! Lakkering av innsug å gass spjell Fatt hjelp av dama til å trekke opp take i alcantara, ble velidig fårnøyd Hadde tengt å begynne med kablinga til anlegge, men fant ut at jeg må lage meg et koblings skjema. Så blir vell til uka! I morgen blir det å ta ut ac pumpa å dynamoen, å få bestilt ei ny ac pumpe Så det går nå fram over:dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 nice.. bra arbeid:) limte dere alcantaraen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 nice.. bra arbeid:) limte dere alcantaraen eller? Ja, brukt spray lim. fungerte kjempe bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 nice:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 fått gjort noe mer? :P venter spennt på noen bilder jeg nå :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 fått gjort noe mer? :P venter spennt på noen bilder jeg nå :D Hei. Har fått gjort masse!! Men vil holde det litt hemelig. Du får komme inn på vag forumet å se der:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hva er egentlig vagforumets hjemmeside??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hørt om Google eller.com for den del...? men siden du spør så fint, VW-Audi Club Norwegen - www.vwaudi-club.no skal vel være ganske riktig :) Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hva er egentlig vagforumets hjemmeside??? Bare å melle seg inn der:dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hørt om Google eller.com for den del...? men siden du spør så fint, VW-Audi Club Norwegen - www.vwaudi-club.no skal vel være ganske riktig :) nå søkte jeg på google da.. men alt jeg fant var bare en engelsk side... men TAKK!!!:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg