_Ice-T_ Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Takk får det! Er rå din å. En kompis av meg som hadde den før Joachim. Takk! :) Kommer ikke til å gjør så mye med min jeg siden den er akkurat sånn jeg vil ha den, skal sote rutene og få på steg 3 chip samt fmic og større turbo, men det tar jeg med tiden ;) Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Da har det kommet mere deler her! Prøve montering av stab stag. Ps2 i mitt armlene bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxFlyer Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja her går der unna! Pengene flyger avsted , og det samme gjør vel dama snart om du fortsetter å bo i garasjen :fatality: Siter Mazda 323 GTX 91' xAudi 80 GTE Quattro 85' xVolkswagen Golf III VR6 93' xJeep Cherokee Limited 91' 4.0 H.O. xChrysler Neon 95' 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ja her går der unna! Pengene flyger avsted , og det samme gjør vel dama snart om du fortsetter å bo i garasjen :fatality: Hehe...:dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Lenge siden sist her!! Men har skjed litt. Bestilt: 120A dynamo TM tuning deler Skilt plater. Ground Zero GZPA 1.6000D. Håper det blir sveising av luke i helga! Pusing av kasse deksel To diskanter i øvre dør deksel. Dempe mater i dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvilke matter brukte du i dørene? Ser ut som biltema opplegg? Dem trekker til seg noe jævlig med vann/fukt. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hvilke matter brukte du i dørene? Ser ut som biltema opplegg? Dem trekker til seg noe jævlig med vann/fukt. Har asfalt plater først, å så folie uta på det. Hadde tenkt å bruke biltema platne først, men de vil jo bli full av vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hvorfor ikke sette inn PS3? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvorfor spare på dempematter i et bygg som dette, jeg ville satt inn noe som henger og ikke stinker bikkje på varme dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvorfor ikke sette inn PS3? Får den vil ikke passe inn der jeg vile ha den, å den er ganske klumpete å stor! Så blir ps2 i første om gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvorfor spare på dempematter i et bygg som dette, jeg ville satt inn noe som henger og ikke stinker bikkje på varme dager. Er ikke asfalt matter bra? lurer på å bruke flytene dempe masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Dagens arbeid! Har begynnt med motor romme å bytte ut til blå slanger å div. 50mm2 strøm kable fra dynamoen direkte til batterie. Bytta avlasnings ventilen + litt blå slanger å filter Silt plater som er under veis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Dagens økt Begynnt å sveise luke. Klarte jo selsakt å knuse ruta når jeg prøvde å få av vindusviskeren:angry: Takk får hjelpa Foxflyer, Arbeids bor Knust rute Ny luka Pusing før sveising Kaping av ny luke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 stilig prosjekt, blir kult å se resultater;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Vet ikke hvilke matter du har brukt, men mange har en tendens til å løsne og lukte dritt når dem blir varme. De fleste her inne ville nok anbefalt deg å bruke butyl og/eller bitumen matter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg