_eSOo_ Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ser ut til å ha peil du ja :) veldig fin bil Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ser ut til å ha peil du ja :) veldig fin bil Takk får det! Hehe... må bare prøve å feile er det jeg har lært! Har fått begynnt på reservebrønnen også! Blir en to/tre delt løsnig. Asfalt matte Holder til baterie Med alle komponetene som skal ned i. Mal på plata som skal over med pleksi glass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Har dette bilde av den fete golfen din jeg... :P det er din sant? B.T.W drit fet bil!!!:thumb tror om carbon panser a? :P hehe... ikke så mye vits å sladde skilte eller CE 87877 :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Har dette bilde av den fete golfen din jeg... :P det er din sant? B.T.W drit fet bil!!!:thumb tror om carbon panser a? :P hehe... ikke så mye vits å sladde skilte eller CE 87877 :P Takk får det! Er min ja. det bilde er fra gamle eieren. Carbon panser kunne kanskje vært kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Da har jeg begynnet med bass kassa! Blir to kasser på vær side på 75,5L med bass port. Tror det kommer til å bli bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Carbon :P prøvde ihvertfall... PS. første gang med carbon fiksing... :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Carbon :P prøvde ihvertfall... PS. første gang med carbon fiksing... :D KULT! :pray Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Takker!!! fin at du likte det!!! :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Da har jeg fått limt kassene å sett hvordan det blir i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hva brukte du som fungerte greit til å lage hullene med? er midt oppi kassebygging sjøl og har bare ei slitt rotterumpe som jeg ikke tør å bruke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Bruk fres eller rotterompe type lav som ikke er utslitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hva brukte du som fungerte greit til å lage hullene med? er midt oppi kassebygging sjøl og har bare ei slitt rotterumpe som jeg ikke tør å bruke:) Hei! Brukte stiksag denne gangen. Blir enda bedre med fres på støre hull, men jeg hadde får kort fres bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Da har det skjed mye her!! Var på handle tur på fredagen! 2x Alpine 6,5" Skjermer, 15" skjerm å pioneer 1700R frontsett. Fikk også tak i siste frontsette så nå har jeg 3. Blit ferdig med bass kassene å begynnt med deksele i glassfiber som skal over bass kassa. Er ikke hlt siker på om det ble bra! Regner med å få ei bara økt t morgen også Handle turen Fått skjermen i nakke støtta Bass kassa med port. Et lite inntryk av hvordan det blir Kassa med teip får å få løs forma etter på. Med irma, så får vi se resutate i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Dette blir så rått å se når du blir ferdig! STÅ PÅ!! :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Dette blir så rått å se når du blir ferdig! STÅ PÅ!! :D Takk får det! Er rå din å. En kompis av meg som hadde den før Joachim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg