Langseth88 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hei. Skal hente meg blant annet ny skjerm på venstre side og lykt. Han på skroten sa jeg måtte skru av selv, så jeg lurte på om dere har noen raske "How-to's" for å gjøre det lettest mulig? 190e 92-mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 jeg har selv en 190e,men det er en gammel en.vet ikke om skjermene er det samme på de.men skal ta bilde av en av skjermene jeg har liggende så kan du så se hvor alle boltene befinner seg ov hvordan du kommer til de. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 for å få av skjermen må lykta ut først den sitter i to skruer på toppen og enn på bunnen av lykta, men for å komme til den underste skruen må du av med lista som sitter under lykta den sitter i en skrue. når det er gjort så dra du bare ut alt av ledninger på lykta. demontering av skjerm, det sitter 6 bolter på sia av skjermen, 1 bolt under lykta , 3 bolter i bakkant av skjermen (TA OPP DØRA SÅ SER DU DET)og 2 under lista i bunnen av skjermen så kobler du fra blinklyset da vrir du på sokkelen så er den av. MVH bZerk Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg