Matchbox 4 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Noen av dere som har vært borti følgende: Jeg har nå en 6 trinns girkasse. jeg har 2 revers og 1,2,3 å 4 gir. Når jeg setter den i revers så hender det att bilen går forover. Når jeg skal sette bilen i 1 gir så må jeg presse ned girspaken som om jeg skal sette den i revers. Det samme gjelder 2 gir. men må da dytte spaken litt ned for og sette den i 2 gir.. Og så er den skikkelig vanskelig og få i 5 gir. eller så og si umulig. Spørsmålet er om hva som kan være galt? kan hele gir kassa ha flyttet seg? Eller er hele kassa rett og slett føkka? Pliz. litt help. :thanks Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Noen av dere som har vært borti følgende: Jeg har nå en 6 trinns girkasse. jeg har 2 revers og 1,2,3 å 4 gir. Når jeg setter den i revers så hender det att bilen går forover. Når jeg skal sette bilen i 1 gir så må jeg presse ned girspaken som om jeg skal sette den i revers. Det samme gjelder 2 gir. men må da dytte spaken litt ned for og sette den i 2 gir.. Og så er den skikkelig vanskelig og få i 5 gir. eller så og si umulig. Spørsmålet er om hva som kan være galt? kan hele gir kassa ha flyttet seg? Eller er hele kassa rett og slett føkka? Pliz. litt help. :thanks høres litt rart ut om det er girkassa, er ikke noe knekt giroverførong eller noe? om den har lfytta på seg, den sitter nede på traversen, er mulig se ned der med lommelykt :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jeg fikk dette som svar fra heggen-bil. - justere opp igjen overføringene - det er vel noe av det samme du mener? Tar jeg bare av skinnet på girspaken inne i bilen og lyser ned. har ikke vært borti dette før. Har en mustang 67. der er ting litt mer oversiktlig. Siden du hadde en så måtte jeg jo nevne det hehe Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jeg fikk dette som svar fra heggen-bil. - justere opp igjen overføringene - det er vel noe av det samme du mener? Tar jeg bare av skinnet på girspaken inne i bilen og lyser ned. har ikke vært borti dette før. Har en mustang 67. der er ting litt mer oversiktlig. Siden du hadde en så måtte jeg jo nevne det hehe nee, se ned ved torpedoveggen fra motorrommet, den sitter akkuratt rett ned der, oppe på traversen :) heah åh , bilder av mustangen ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Bilder skal komme straks ;) Ble medlem her for 3 dager siden tror jeg hehe. kjøpte en Gti for en mnd siden :) Måtte jo ha en liten go cart også :) Men okey. torpedoveggen. Hva skal jeg se etter? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Bilder skal komme straks ;)Ble medlem her for 3 dager siden tror jeg hehe. kjøpte en Gti for en mnd siden :) Måtte jo ha en liten go cart også :) Men okey. torpedoveggen. Hva skal jeg se etter? et stag som kommer ut av det blå nedover eksos tunnelen, som er festa inn på giroverføringa et feste med noe braketter på som som beveger seg når du berører girspaken, om du har mulighet til å løfte opp bilen dn på løftebukk eller jekk eller noe, så gjør det, skru løs staget og sett kassa i fri, sett girspaken på midten tilsvarende fri, så skrur de de sammen igjen , er det ikek fiksa da, så er det problem med kassa Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Thanks. da skal jeg gjøre det. Så du bilder av forden ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Thanks. da skal jeg gjøre det.Så du bilder av forden ;) jess det gjorde jeg, ekta fårrd <3 fin bil :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Thanks. er gjort litt ,mer med den nå da. det er bilder fra da jeg hentet den hehe. har bytta pc. så hadde ikke noe bilder ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Ikke mer trøbbel. det var verken kassa eller overføringen. Det var to skruer på ett av girstagene på girsystemet som var løse rett og slett. nå funker alle 5 og revers. Pytt pytt Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Ikke mer trøbbel. det var verken kassa eller overføringen. Det var to skruer på ett av girstagene på girsystemet som var løse rett og slett. nå funker alle 5 og revers. Pytt pytt Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ikke mer problemer. det var ikke kasse eller overføringen. det var rett og slett noen løse skruer på girsystemet. armene før inngangen til girkassa. nå funker alle 5 pluss revers som nytt :) pytt pytt hehe Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg