Keltern Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Heisann! :) Jeg fant igjen et bilde jeg liksom aldri helt har klart å glemme, nemlig et gammelt av et par audier! :) Er det noen som sitter på linker eller faktiske videoer og/eller bilder av de to svarte til høyre? Altså sportquattro'n og urquattro'n? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Den øverste på venstre siden er vel golfen hans, hvis ikke jeg tar helt feil, rett på meg hvis jeg tar feil... :) Men det var mye pent der ja..... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hehe! Den er jo ikke akkurat vanskelig å identifisere! ;) Men jeg synes nå han har brukt heftigere biler enn golfen, som for eks. sportquattro'n, som i mine øyne er WAY sintere enn golfen! :D Men det var det å finne videoer med nogen lunde grei nytelsesfaktor da! :P Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Søk og du finner :) http://www.youtube.com/watch?v=sXrZUcKJ-e0 Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Den mannen lager i hvertfall noen fete biler... :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg