Colli Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Whatever, whatever, I do what I want! Seff, jeg bare sier hva jeg har opplevd når jeg har kjørt stor turbo på noen biler! :P Ser ikke for meg du skal herje, og med tanke på at bilen kun er i bruk til og fra jobb, så er det vel litt greit om du kan ligge og kjøre som vanlig. :) Anyway, så ser jeg også etter ny turbo, så vi får finne noe sammen og spleise frakt da. :D Turboemblemet er nok det viktigste i konverteringen! Du SKAL ha +t nå i sommer.... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Seff, jeg bare sier hva jeg har opplevd når jeg har kjørt stor turbo på noen biler! :P Ser ikke for meg du skal herje, og med tanke på at bilen kun er i bruk til og fra jobb, så er det vel litt greit om du kan ligge og kjøre som vanlig. :) Anyway, så ser jeg også etter ny turbo, så vi får finne noe sammen og spleise frakt da. :D Turboemblemet er nok det viktigste i konverteringen! Du SKAL ha +t nå i sommer.... Jaja, seff, helst FØR sommeren. Prøver å pushe folk til å hjelpe å bytte bunnpanne :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Grei skute da.. :) la merke til ditta bilde her, http://i21.photobucket.com/albums/b270/Colli88/IMG_1415.jpg no har eg sett korleis den kompressoren skall sjå ut, dei 2 eg har er falma, og ny lakka raude! :) men dei skall lage luft til en luft tank, ladda over 10kg, men er det mye rust på bilen? ser litt på bilde der. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Grei skute da.. :) la merke til ditta bilde her,http://i21.photobucket.com/albums/b270/Colli88/IMG_1415.jpg no har eg sett korleis den kompressoren skall sjå ut, dei 2 eg har er falma, og ny lakka raude! :) men dei skall lage luft til en luft tank, ladda over 10kg, men er det mye rust på bilen? ser litt på bilde der. har ikke sett noen hull enda. er litt overflate som må taes, men langt mindre enn snittvolvoen for alderen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Grei skute da.. :) la merke til ditta bilde her,http://i21.photobucket.com/albums/b270/Colli88/IMG_1415.jpg no har eg sett korleis den kompressoren skall sjå ut, dei 2 eg har er falma, og ny lakka raude! :) men dei skall lage luft til en luft tank, ladda over 10kg, men er det mye rust på bilen? ser litt på bilde der. Det er ikke snakk om mye rust, litt overflate her og der, men den ser generelt veldig bra ut. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jaja, seff, helst FØR sommeren. Prøver å pushe folk til å hjelpe å bytte bunnpanne :P Ja, jeg gidder og kan ikke før eksamen i hvert fall. Etter det får vi vel ordne det. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg